Hubballi-dharwad’daki yeni yollar bilim dışı tümseklerle dolu | Hubballi Haberleri

IstAh

Member
Hubballi: Hubballi şehrinin birçok yerinde bilim dışı kasisler yapılıyor. PB Yolu ve diğer yollar da dahil olmak üzere yetkililerin ihmali nedeniyle birçok alanda yeni tümsekler ortaya çıkıyor. Bu hız tümsekleri sürücüler için tehdit oluşturuyor ve gece saatlerinde trafik kazalarına neden olabiliyor.
Hubballi-Dharwad, yalnızca sürücülerin omurgası için değil, aynı zamanda araçlar için de tehdit oluşturdukları için bu tümseklerden şikayet etmek zorunda. Bu nedenle, yol yöneticisi veya belediye yetkililerinin hız frenlerinden yaklaşık 40 metre önce bir uyarı levhası koyması gerekmektedir.
Aslında, hükümet Indian Road Congress (IRC) standartlarını takip ederse, şehirdeki kaza sayısını azaltmaya yardımcı olacaktır. 2015 yılında, Advocate GR Andanimath ve Dr. Jituri liderliğindeki Sadbhavana Samiti bayrağı altında doktorlar, avukatlar, işadamları, sosyal aktivistler ve diğerlerinden oluşan benzer düşünen bir grup insan, Sanjay Shetti, yolları bilim dışı olanlardan temizlemek için bir hareket başlattı. yollar tümsekler. Tümseklerin kaldırılması için bir bildiri yayınladılar. Ancak belediye yetkilileri itirazı yerine getirmeyince Samiti konuyu mahkemeye taşıdı. Hubballi mahkemesi, sivil makamlara bilimsel olmayan hız tümseklerini kaldırma ve IRC standartlarına göre bilimsel hız tümsekleri kurma emri verdi.
Daha sonra, bilim dışı hız tümsekleri belediye yetkilileri tarafından kaldırıldı, ancak şimdi bilim dışı hız tümsekleri yeni beton yollarda yeniden ortaya çıkıyor.
DCP suç ve trafik sorumlusu Gopal Byakod, şehrin çeşitli yerlerinde bilim dışı hız tümsekleri olduğunu söyledi. İnsanlar dikkatimizi çekerse gereken yapılacaktır” dedi. PB Yolu’ndaki bilim dışı tümseklerden bahseden Byakod, “Yetkililerden kontrol etmelerini isteyeceğim, gerekirse tümseklerin boyanması veya tabelaların asılması için ilgili makamlara yazı yazacağım” dedi.
Hayatını tehlikeye atan
sürücüler
Şehir içi yollara kurulan hız tümsekleri izinsiz ve yasa dışıdır. IRC’ye göre hız sınırlayıcıların yüksekliği hakkında katı kurallar vardır. İnsanların belirtilen hızda araç kullandığından emin olmak için trafik polislerinin yolları kontrol edemediği yerlerde olmalıdırlar. Ayrıca hız yapmanın mümkün olmadığı yollarda olmaları gerekir. Ancak şehrin etrafına bakarsanız, her yerde tümsekler var ve herhangi bir uyarı işareti olmadan sürücüleri, özellikle iki tekerlekli araçları riske atıyor.
Dr. HDMC Komiseri B. Gopalkrishna, karayolu güvenliği komitesinin bir toplantısında bilim dışı hız tümsekleri konusunun tartışıldığını ve DC’nin hız tümsekleri kurmadan önce polisten NOC’yi almak için katı emirler verdiğini söyledi. “Bilimsel olmayan hız tümsekleriyle ilgili herhangi bir şikayetle karşılaşmadım, ancak ilgili yetkililerden bilimsel olmayan hız tümseklerini izlemelerini ve gerekirse bunları ortadan kaldırmak için harekete geçmelerini isteyeceğim.”
Gabbur’da ikamet eden Eshwar, geceleri PB Yolu üzerinde seyahat etmenin çok tehlikeli olduğunu söyledi. Bu yolda neredeyse altı bilim dışı hız tümseği var. “Birçok motosikletçi ve diğer yol kullanıcıları, tümseklerdeki boya veya reflektör eksikliği nedeniyle geceleri düştü. İnsanlar geceleri araç kullanamıyor” dedi.