BELAGAVI: Belagavi-Panjim Ulusal Otoyolu-748 (eski NH4A) üzerinden Ramnagar Ghat bölümü uzun bir aradan sonra kaldığı yerden devam ederken, Belagavi ve Goa arasındaki yolcuları neşelendirecek bazı haberler burada. Mahkemede tutukluluk ve müteahhitin projeye devam etmek için istifa etmesi nedeniyle iş tehlikeye girdi. Ağaçların kesilmesine itiraz eden çevrecilerin mahkemeyi durdurması üzerine 2019 yılında çift şeritli otoyoldaki çalışmalar durdurulmuştu. Yüksek mahkeme kalışı Mart 2021’de iptal etse de, yüklenici – Dilip Buildcon Ltd. – mahkemenin askıya alınması ve ardından Covid kilitlenmesi nedeniyle projedeki ağır kaybı gerekçe göstererek işten bir adım geri çekilme.
Müteahhitin projeye devam etmek için istifa etmesi, bu yolda seyahat eden taşıtların sefaletini artırdı. Yarım kalan işler de arada çok sayıda kaza ve can kaybına neden oldu. Proje durdurulmadan önce, yüklenici Dilip Buildcon Ltd toplam 54 km’lik kısımda işin %69’unu tamamlamıştı.
Şimdi, Hindistan Ulusal Karayolu Otoritesi (NHIA), dengeleme işini (banketli ve banketsiz iki şeritli) 139,99 Rs’lik bir teklif karşılığında M/S VM Matere Infrastructure (India) Pvt Ltd, Pune’a verdi. Yeni müteahhit işi 18 ay içinde tamamlamalı ve projeyi önümüzdeki 10 yıl boyunca devam ettirmelidir. Projede 11 küçük köprü, bir büyük köprü ve iki karayolu köprüsü yer alıyor.
Yüklenici, 21 Kasım’da işe başladı ve her iki eyalette de işe gidip gelen binlerce kişiye rahatlık sağladı. TOI, NHAI memuru ile görüşmede Kiran G işin bu yıl mart ayında verildiğini ancak bir takım teknik aksaklıklardan dolayı işin başlamasının ertelendiğini söyledi. Ancak, şimdi her şey temizlendi.
aktivist Dinkar Margale itibaren Khanapur Goa ile Belagavi arasında seyahat etmeyi kolaylaştıracak çalışmaların yakında tamamlanacağını umduğunu söyledi.
Müteahhitin projeye devam etmek için istifa etmesi, bu yolda seyahat eden taşıtların sefaletini artırdı. Yarım kalan işler de arada çok sayıda kaza ve can kaybına neden oldu. Proje durdurulmadan önce, yüklenici Dilip Buildcon Ltd toplam 54 km’lik kısımda işin %69’unu tamamlamıştı.
Şimdi, Hindistan Ulusal Karayolu Otoritesi (NHIA), dengeleme işini (banketli ve banketsiz iki şeritli) 139,99 Rs’lik bir teklif karşılığında M/S VM Matere Infrastructure (India) Pvt Ltd, Pune’a verdi. Yeni müteahhit işi 18 ay içinde tamamlamalı ve projeyi önümüzdeki 10 yıl boyunca devam ettirmelidir. Projede 11 küçük köprü, bir büyük köprü ve iki karayolu köprüsü yer alıyor.
Yüklenici, 21 Kasım’da işe başladı ve her iki eyalette de işe gidip gelen binlerce kişiye rahatlık sağladı. TOI, NHAI memuru ile görüşmede Kiran G işin bu yıl mart ayında verildiğini ancak bir takım teknik aksaklıklardan dolayı işin başlamasının ertelendiğini söyledi. Ancak, şimdi her şey temizlendi.
aktivist Dinkar Margale itibaren Khanapur Goa ile Belagavi arasında seyahat etmeyi kolaylaştıracak çalışmaların yakında tamamlanacağını umduğunu söyledi.