Alej Kaštanku, önerilen çift yolun yanındaki koruyucu çerçeve sayesinde kurtarılabilir

IstAh

Member
Praský Pedmst'teki Opatovick Caddesi'ndeki ağacın her iki ucuna dikilebilmesini sağlayan rayların üzerine koruyucu bir kemer yapılması fikri geçen yıla kadar uzanıyor ve bu fikrin savunuculuğunu yapan Katanka derneği tarafından destekleniyordu. Teklif, Prag'daki Çek Teknoloji Üniversitesi'nin (VUT) Ulaştırma Departmanı uzmanları tarafından değerlendirildiğinde, gerçekten işe yarayabileceği canavara kadar ortaya çıktı.


Ve şimdi, sekiz yıllık karşılıklı mücadelenin ardından, ilgili taraflar ortak ilerlemeye ilişkin bir mutabakat anlaşması imzaladılar: bir tane bulmak, Hradec Krlov'dan Opatovice'ye çift demiryolu hattı inşa etmek ve aynı zamanda her ikisi de beşinci katanı yönetecek.


Ağaçlar kazanamayacak ama umutları 2016'daki Alley festivalinin altıncı gününde yapılan seçimden bu yana en yüksek seviyede. O dönemde 1.262 kişi oy gönderdi ve bu da başlangıçta onları yüzde yüz harekete geçirdi.


Biz ihtiyatlı iyimseriz. Birkaç kez katanalar için iyi görünüyordu ama sonra işler yine ters gitti. Katanka derneğinin kurucularından Bohdan Samek, ulaştırma altyapısı komisyonunun onayına gelince dedi.


Aynı görüş Yatırımlar ve Stratejik Kalkınmadan Sorumlu Başbakan Yardımcısı Luk dek (TOP 09) tarafından da doğrulandı. En ortak amacımız hem bir ağacın hem de iki yurdun varlığına imkan verecek birini bulmaktır” dedi. Ancak bakana göre, korkuluk inşaatının imkansız olması durumunda öncelik çift yola verilecek.


Ancak AMA'nın çizimleri durma noktasına geldi



Belediye binası ve Katanka bir araya geldi ve seçimler yapıldı. Dernek önceki liderle anlaşamadığı gibi ilişkiler de çıkmaza girdi.


Şehrin yeni yönetimiyle açık yaklaşımda büyük bir değişiklik oldu, Bohdan Samek tatmin olmadı.


Önceki yıllarda Sudop şirketinin veya Katanka şehrinin projesi olan Sprva eleženice'nin uzmanlığı, değerlendirmeleri ve uzmanlığı tereddüt etmedi. Tam tersine muhalifler onu küçümsediler. Mevcut yön, koruyucu bir yapının inşasına ilişkin bir BUT çalışmasıyla tetiklendi. Özel araziye tecavüz etmeyecek ve aynı zamanda çift yola saygı göstermeyecektir.


Akşam saatlerinde ise ikili şeytan ve böcek seviyesinde gerçekleşti. Böyle bir atmosferde yapıcı bir ortam yaratamazsınız. Katanka, Demiryolu Správa ve Sudop şirketi ile ilk müzakere oldukça zordu ancak daha sonra bir anlaşmaya varmayı başardılar. Şehir her iki tarafı da dinleyen bir moderatör görevi görüyor. İki yatakhane ve beş ağacın hayata geçirilmesini sağlayacak bir yer arıyoruz, diyen Luk dek, kentin konumunu şöyle anlattı:


Kaynağa göre pist ile 330 metrelik cadde arasındaki koruyucu kemerin tasarımı kopmaya neden oldu. BUT çalışması tüm ülkeye ilişkin bir değerlendirme üretti. Katanka ve Sudop şirketinin yaklaşımını bağımsız olarak değerlendirdi ve koruyucu yapıya ve iki katana adama (ekl) sahip bir varyantın olduğu sonucuna vardı.


Ulaştırma Bakanlığı komisyonunun nihai kararının birkaç hafta içinde belli olması gerekiyor. Şehir için Birinci Demiryolları vaadinin vadesi geldi, rayların üzerindeki rm stt'yi ödeyecek.


Mojmr Nejezchleb demiryolunun modernizasyonuna ilişkin teklif başarılı oldu, bu tür bir hattın inşası bağlamında bile koruma rm marjinal bir konu olacaktı. Derneğin kurucu ortağı, bunun bir giriş noktası olduğunu ancak şirket olmadan da işe yarayabileceğini düşünüyoruz dedi.


Sermayeli varyantlar hâlâ piyasada



Bununla birlikte, pistin üzerindeki yapının pestosu, katana sokaklarından birinin veya hatta her ikisinin de sonu olan varyantlarda bile başarısız olmadı.


Her gün bir siparişin tasfiyesini hayal bile edemiyoruz. Bohdan Samek, dendrologdan ağaçlar korunsa bile bunun çok tehlikeli olacağını bildiğimizi söyledi.


Komşu Pardubice bölgesinde çift hatlı bir demiryolunun inşası, tünellerin Rosice nad Labem'de yeni girişler ve bir alt geçit açmasına olanak tanırken, Hradec Krlov Opatovice bölümünde yüzlerce hata meydana geldi. İki yıl önce S, inşaatın 2025'in ikinci yarısında başlayacağını varsaymıştı ancak önemli gecikmeler yaşanmıştı.


Sprva eleznice'den Nela Eberl Friebov, 2028 sonbaharından 2032 başına kadar bir uygulama tarihiyle çalıştığımızı doğruladı. Ancak Hradec Králové demiryolu merkezinin tamamının milyarlarca dolarlık modernizasyonu sonbaharda başlayabilir.