DLNS Beton Msy Köprüsü, Zaklukovní Duvarları ve Yakında Zaana Yol katmanlarının yapımını eğmek için. Road ve DLNICE Editoryal (SD) 'e göre, ASOV programı doldurulacak, ilk IDII, ERED Temmuz ayının sonunda geçecek.
Hiçbir şey inşaatın 2022 sonbaharında başlatıldığı inşaatı vermez.
Yüklenicinin Pestoe, MSC EK BÜYÜK'nin aşağıdaki yollarını sürmek için, iyimserim. Emerge'in sonunda, SD editörü Radek MTL tarafından teyit edilecek, sadece şehrin merkezinde binanın inşasını kontrol ettiği bypass olacağı anlaşılıyor.
Bypass'ın inşa ettiği fakir toplumdan Jindich Mitura, tam menzilde gerekçeleri yeniledik, makineyi koyduk ve DLNK'nın inşası üzerine çalıştık.
Şirket, 40 bin ton mekanik olarak güçlendirilmiş agrega ve 36 bin ton asfalt misafir.
Bireysel yol katmanlarını çok sayıda Nisan için koyar. Yüklenici, Çiçeklerin Pelomundan ve Haziran ayında asfalt katmanlarına giden yollarda olacak ETY bile, SD'nin editörünü ekledi. Asfalt M BT Emerge'de erken bitti.
Son köprüyü tamamlayın
Bypass rotasında 16 köprü olacak, çoğu Tikov'da 400 metre uzunluğunda bir mülk değil. Stavai Beton Msy. Aynı zamanda, TDN'nin son köprünün diğer inşaatı olacağını söyledi. DLNS böylece gürültü bariyeri.
Bypass binaları da kışın sonunda çalışıldı, pesto koşulları oldukça boş değildi. Snh inşa etmek için önünde jet.
Yüklenici kış boyunca çalıştı, bu alanda kural dolu değil. Poas yapabilseydi, Betone çoğu MS de evlenebilir, editör giyinmişti.
Nisan ayında Stavai Zana, Kumburkm'daki bypass'ı Jina'dan STVAJC Yolu I. Idia kısıtlı olarak terlemek zorunda kalacak, kötülük bir şeride ameliyat edilecek. Vidochov'daki bypass'ın ikinci ucundaki Kiovatka devresi Loscow'dan yola bağlanır.
Dev dağlara daha hızlı yolculuk
Nov Paka Merkezi için bypass büyük bir aslan anlamına gelecektir ve şehrin bir günü 15 ve 18 bin aracı geçecektir. Durumun açık ara en kötü olduğu soruşturmaları hakkında, plh ve 25 bin.
Bypass'ın bypass'ından sonra, otomobilin otomobilinin Nova Paka Pavel Bouchner'ın (Stan) belediye başkanı Piblin Pt Tisc Denn'i bırakmak için merkez ML'den geçeceği sunuldu.
SD editörüne göre, Bypass I. TDS'deki en uzun binalardan biridir. Kışın ve LT'de yeni olan sağa geçiş çok güçlüdür ve MSTO'yu yuvarlar. Radek MTL, üfürümün atlanması dev dağlara giden yolu hızlandırdı, çok özgür olacak.
Ana yoldan, Bypass MLA STT Yolu III'ün açılmasından sonra. Tdy. Buradaki kasaba, Chodnka'nın Kumburk sürüşlerine ölümle yapımını, Chodnko'nun yeniden yapılandırılması ve Prask Street veya VMNO'daki yayalar için çivilenmiş pechod'u yerine getiriyor.
Tikov'da Estakda
8,5 kilometre uzunluğundaki rotada Bypass ZZA 2022'nin inşası, Vetn 16 köprü ve iki dairenin 145 bina binasıdır. Kumburkm yolculuğunda NJ'ye gidecek, burada kuyudaki Hbitova, Pes Hemanice, Tikov ve Vrchovina ve kapalı yola katılacağı Vidochov'a devam edecek.
Maksimum köprü Tikov'daki 423 metre uzunluğundaki Estakda Dog Dol'dur. Bypass'da Nov Paka'ya Tyi inişleri olacak. Rotada bir kilometre gürültü bariyeri olacak. Bypass'ın SD'si 1,3 milyar taç ekti, orijinal fiyatlandırma fiyatı 300 milyon oldu. EST firmaları Pihsilo idi.
Nova Paka'nın bypass'ı Dünya Kurtları türünde kabul edildi, onu giriş cephesindeki kolay filoya ARMDA'dan çıkarmasını istedi. 1970'lerde, rota sabitlendi, 1996'dan beri zeminde bir bypass oldu. Bypass'ın konden versiyonu 2004 yılında uygulandı. Arazinin açılması ve arazinin inişi ve farklı Vbrovm Zenm sürüldü.
Hiçbir şey inşaatın 2022 sonbaharında başlatıldığı inşaatı vermez.
Yüklenicinin Pestoe, MSC EK BÜYÜK'nin aşağıdaki yollarını sürmek için, iyimserim. Emerge'in sonunda, SD editörü Radek MTL tarafından teyit edilecek, sadece şehrin merkezinde binanın inşasını kontrol ettiği bypass olacağı anlaşılıyor.
Bypass'ın inşa ettiği fakir toplumdan Jindich Mitura, tam menzilde gerekçeleri yeniledik, makineyi koyduk ve DLNK'nın inşası üzerine çalıştık.
Şirket, 40 bin ton mekanik olarak güçlendirilmiş agrega ve 36 bin ton asfalt misafir.
Bireysel yol katmanlarını çok sayıda Nisan için koyar. Yüklenici, Çiçeklerin Pelomundan ve Haziran ayında asfalt katmanlarına giden yollarda olacak ETY bile, SD'nin editörünü ekledi. Asfalt M BT Emerge'de erken bitti.
Son köprüyü tamamlayın
Bypass rotasında 16 köprü olacak, çoğu Tikov'da 400 metre uzunluğunda bir mülk değil. Stavai Beton Msy. Aynı zamanda, TDN'nin son köprünün diğer inşaatı olacağını söyledi. DLNS böylece gürültü bariyeri.
Bypass binaları da kışın sonunda çalışıldı, pesto koşulları oldukça boş değildi. Snh inşa etmek için önünde jet.
Yüklenici kış boyunca çalıştı, bu alanda kural dolu değil. Poas yapabilseydi, Betone çoğu MS de evlenebilir, editör giyinmişti.
Nisan ayında Stavai Zana, Kumburkm'daki bypass'ı Jina'dan STVAJC Yolu I. Idia kısıtlı olarak terlemek zorunda kalacak, kötülük bir şeride ameliyat edilecek. Vidochov'daki bypass'ın ikinci ucundaki Kiovatka devresi Loscow'dan yola bağlanır.
Dev dağlara daha hızlı yolculuk
Nov Paka Merkezi için bypass büyük bir aslan anlamına gelecektir ve şehrin bir günü 15 ve 18 bin aracı geçecektir. Durumun açık ara en kötü olduğu soruşturmaları hakkında, plh ve 25 bin.
Bypass'ın bypass'ından sonra, otomobilin otomobilinin Nova Paka Pavel Bouchner'ın (Stan) belediye başkanı Piblin Pt Tisc Denn'i bırakmak için merkez ML'den geçeceği sunuldu.
SD editörüne göre, Bypass I. TDS'deki en uzun binalardan biridir. Kışın ve LT'de yeni olan sağa geçiş çok güçlüdür ve MSTO'yu yuvarlar. Radek MTL, üfürümün atlanması dev dağlara giden yolu hızlandırdı, çok özgür olacak.
Ana yoldan, Bypass MLA STT Yolu III'ün açılmasından sonra. Tdy. Buradaki kasaba, Chodnka'nın Kumburk sürüşlerine ölümle yapımını, Chodnko'nun yeniden yapılandırılması ve Prask Street veya VMNO'daki yayalar için çivilenmiş pechod'u yerine getiriyor.
Tikov'da Estakda
8,5 kilometre uzunluğundaki rotada Bypass ZZA 2022'nin inşası, Vetn 16 köprü ve iki dairenin 145 bina binasıdır. Kumburkm yolculuğunda NJ'ye gidecek, burada kuyudaki Hbitova, Pes Hemanice, Tikov ve Vrchovina ve kapalı yola katılacağı Vidochov'a devam edecek.
Maksimum köprü Tikov'daki 423 metre uzunluğundaki Estakda Dog Dol'dur. Bypass'da Nov Paka'ya Tyi inişleri olacak. Rotada bir kilometre gürültü bariyeri olacak. Bypass'ın SD'si 1,3 milyar taç ekti, orijinal fiyatlandırma fiyatı 300 milyon oldu. EST firmaları Pihsilo idi.
Nova Paka'nın bypass'ı Dünya Kurtları türünde kabul edildi, onu giriş cephesindeki kolay filoya ARMDA'dan çıkarmasını istedi. 1970'lerde, rota sabitlendi, 1996'dan beri zeminde bir bypass oldu. Bypass'ın konden versiyonu 2004 yılında uygulandı. Arazinin açılması ve arazinin inişi ve farklı Vbrovm Zenm sürüldü.