Lubawka'daki Polonya otobanı S3 kon. Ancak Krlovac'ta en azından birkaç yıl boyunca bağlanacak hiçbir şey olmayacak. Trutnova yolu güzergahında sağa doğru yükselen köy. Bu nedenle hız sınırına yönelik radarlar Bernartice, Zlat Olenica ve Trutnovsk sti Libe'de ve ilçe kasabasında, özellikle de çok yoğun olan Polsk Caddesi'nde görünecek. Bu arada Trutnov yakın zamanda Polonya'nın girişine geçici bir kavşak kurdu.
Ülkedeki bazı kişilerin kaygılarına yanıt verdik. Biz buna başladığımızda sınırdan Trutnov'a kadar olan güzergaha kendi radarlarımızı yerleştirdik. Trutnov Belediye Başkanı Michal Rosa'ya (ODS), hız yapabilen sonsuz sayıda araç olmadığından yol güvenliğini bu şekilde desteklemeye karar verdik.
Bernart belediye başkanı Radek Hojn (parti dışı), radarların Jarom'dan Polonya'ya giden yol hazır olana kadar trafiği sakinleştirmeye yardımcı olacağını söylüyor. 2028'de durum böyle olmayacak.
Burada her gün trafik var gibi değil ama son yıllarda trafik artıyor, insanlar hızlı giden araçları bekliyor, D11 otoyolunun da yapılmasıyla trafiğin rahatlayacağını tahmin ediyorum.
Trutnovsk'taki yeni radarlar esas olarak Polonya rotasına kurulacak.
Haritalar © SHOCart ve OpenStreetMap'in yazarı tarafından sağlanmaktadır. SHOCart şirketi, turist ve bisiklet haritaları ve atlaslarının geleneksel bir yayıncısıdır. şeyler www.shocart.cz
Bugün, köyün sokaklarında Trutnovsk belediye polisinin hız kontrolü var. Geçtiğimiz yıl Bernartice, bölge sakinlerinin güvenliği için merkezdeki ana yol boyunca bir kaldırım inşa etti. Komşu Zlat Olenice'nin kaldırımlarla ilgili bitmiş bir projesi var ve radarların yönetmeliklere uygun hareket edeceğini umuyor.
Bu muhtemelen senin başına gelmeyecek. 2 kilometre uzunluğundaki 215 nüfuslu köyün hız göstergesinden görülebildiğini verilerden öğrenin. Yol I. bazen su treni olarak da anılır.
Bazı aptallar 100 kilometreye varan hızlara ulaşırken, rekor sahipleri saatte 130 kilometreye varan hızlara bile ulaşabiliyor. Geçtiğimiz günlerde burada bir trafik kazası yaşandı. Arabalar yollardan çekilsin. Belediye başkanı Eva Kmieov (parti dışı), bunun yayaların sizin kadar tehlikeli olmamasıyla ilgili olduğunu söyledi.
Ptkrt vc arabaları yıllar önce değil
Beş yıl önce Zlata Olenica'dan her gün bine yakın araba geçerken, Polonya'daki S3'ün tamamlanmasıyla trafik yoğunluğu ciddi oranda arttı. Buna ek olarak, bu yıl ilkbaharda Açlı'daki yolun tam kapanma sırasında onarıldığı dönemde olduğu gibi, belediye sık sık kapanmalara neden oluyor.
Trafiği nispeten sakinleştirmeye alışmıştık, son iki yılda gerçekten büyük bir artış var ve gelecekte de bununla uğraşmak zorundayız. Belediye başkanı, şu anda köyün içinden her gün beş bin arabanın geçtiğini belirtiyor.
Zlat Olenici kaldırımının yapımıyla birlikte Devlet, Yollar ve Karayolları Müdürlüğü (SD), anlaşmaya göre kanalizasyon sisteminin bedelini ödeyecek. Artık 1,7 kilometrelik kaldırım yapılmasına izin verilen belediye, beşinci yılında da destek almak istiyor.
Trutnov yakınlarındaki Stary Rokytenko'da hız kontrolü için yeni radar
Trutnov ile Pic arasındaki Stari Rokytnek'te ve Mladch Buk'un bir parçası olan Hertvkovice'de yeni radarlar var. Michal Rosa, Starm Rokytenko'daki yol çok yoğun, uzun bir düzlük ve buradaki amaç hızlı sürmek, diye açıklıyor. Ona göre radarların yanında yer aldı ve Trutnovsk'ta teslim oldu. Yerel polis karakolu çalışanları tarafından ihlaller yapılacak, akşam radardan elde edilen gelir Trutnov bütçesine gidecek.
Yazılım aldık ve gündemden sorumlu olacak departmanı yeniden yapılandırdık. Şu ana kadar yeni sipariş alamadık, ayın dersinin ardından bunu nasıl yapacağız dedi belediye başkanı.
Radarları trafiği sakinleştirmek için meşru bir araç olarak görüyorum. Başından beri radarları şehrin kasasına gelir kaynağı olarak sokmayacağımızı söylüyorduk ama güvenlikten endişe duyuyoruz. Hız sınırını değiştirmek, sürücünün 50 km/saatlik normal hız sınırını aşmasını sağlamanın en iyi yoludur. Bunu Choustnkov Hraditi'de veya Kocby'de görüyoruz, hepimiz patikada araba kullanıyoruz, normal gidiyor ve duygu günü Michal Rosa tarafından seçilmiyor, örneğin birkaç yıldır hız sınırının kullanıldığı Krlovdvorsk'taki bir köy. .
Gemos şirketi kadınlar yarışmasını 16 milyon kron kazandı. İki radar SD tarafından finanse edilecek ve Trutnov yılda on bir milyon kron ödeyecek. Şirket şubat ve ağustos aylarında radarlar kuruyor. Teknisyenler, doğu Krkono Dağları'na giden ana yol üzerindeki Mladch Bukch'taki kameraları değiştiren ilk kişiler oldu ve ardından Hertvkovice ve Star Rokytnk geldi. Bukch ve Hertvkovicch'te 18. yüzyılın adı değiştirildi. Trutnov'un konukları diğerlerinin yayınlanacağı kesin tarihi Facebook profillerinden bana bildirecekler.
Trutnov'dan Polonya sınırına kadar uzanan D11 yolunun inşaatına ilk olarak Aralık ayı ortasında başlandı. İlgili şirket Budimex, antitekel otoritesinin kararlarına dayanarak SD tarafından ihraç edilmiş ve daha sonra itirazlar reddedilmiştir. İhalenin yeni sahibi MI Roads, Doprastav, Metrostav TBR, Subterra ve Duna Aszfalt şirketlerinden oluşan bir grup. SD'ye göre 21 kilometrelik bölümün inşaatı bu sonbahara kadar başlamayacak. Orijinal planlara göre 2027 yılında tamamlanması gerekiyordu.
Ülkedeki bazı kişilerin kaygılarına yanıt verdik. Biz buna başladığımızda sınırdan Trutnov'a kadar olan güzergaha kendi radarlarımızı yerleştirdik. Trutnov Belediye Başkanı Michal Rosa'ya (ODS), hız yapabilen sonsuz sayıda araç olmadığından yol güvenliğini bu şekilde desteklemeye karar verdik.
Bernart belediye başkanı Radek Hojn (parti dışı), radarların Jarom'dan Polonya'ya giden yol hazır olana kadar trafiği sakinleştirmeye yardımcı olacağını söylüyor. 2028'de durum böyle olmayacak.
Burada her gün trafik var gibi değil ama son yıllarda trafik artıyor, insanlar hızlı giden araçları bekliyor, D11 otoyolunun da yapılmasıyla trafiğin rahatlayacağını tahmin ediyorum.
Trutnovsk'taki yeni radarlar esas olarak Polonya rotasına kurulacak.
Haritalar © SHOCart ve OpenStreetMap'in yazarı tarafından sağlanmaktadır. SHOCart şirketi, turist ve bisiklet haritaları ve atlaslarının geleneksel bir yayıncısıdır. şeyler www.shocart.cz
Bugün, köyün sokaklarında Trutnovsk belediye polisinin hız kontrolü var. Geçtiğimiz yıl Bernartice, bölge sakinlerinin güvenliği için merkezdeki ana yol boyunca bir kaldırım inşa etti. Komşu Zlat Olenice'nin kaldırımlarla ilgili bitmiş bir projesi var ve radarların yönetmeliklere uygun hareket edeceğini umuyor.
Bu muhtemelen senin başına gelmeyecek. 2 kilometre uzunluğundaki 215 nüfuslu köyün hız göstergesinden görülebildiğini verilerden öğrenin. Yol I. bazen su treni olarak da anılır.
Bazı aptallar 100 kilometreye varan hızlara ulaşırken, rekor sahipleri saatte 130 kilometreye varan hızlara bile ulaşabiliyor. Geçtiğimiz günlerde burada bir trafik kazası yaşandı. Arabalar yollardan çekilsin. Belediye başkanı Eva Kmieov (parti dışı), bunun yayaların sizin kadar tehlikeli olmamasıyla ilgili olduğunu söyledi.
Ptkrt vc arabaları yıllar önce değil
Beş yıl önce Zlata Olenica'dan her gün bine yakın araba geçerken, Polonya'daki S3'ün tamamlanmasıyla trafik yoğunluğu ciddi oranda arttı. Buna ek olarak, bu yıl ilkbaharda Açlı'daki yolun tam kapanma sırasında onarıldığı dönemde olduğu gibi, belediye sık sık kapanmalara neden oluyor.
Trafiği nispeten sakinleştirmeye alışmıştık, son iki yılda gerçekten büyük bir artış var ve gelecekte de bununla uğraşmak zorundayız. Belediye başkanı, şu anda köyün içinden her gün beş bin arabanın geçtiğini belirtiyor.
Zlat Olenici kaldırımının yapımıyla birlikte Devlet, Yollar ve Karayolları Müdürlüğü (SD), anlaşmaya göre kanalizasyon sisteminin bedelini ödeyecek. Artık 1,7 kilometrelik kaldırım yapılmasına izin verilen belediye, beşinci yılında da destek almak istiyor.
Trutnov yakınlarındaki Stary Rokytenko'da hız kontrolü için yeni radar
Trutnov ile Pic arasındaki Stari Rokytnek'te ve Mladch Buk'un bir parçası olan Hertvkovice'de yeni radarlar var. Michal Rosa, Starm Rokytenko'daki yol çok yoğun, uzun bir düzlük ve buradaki amaç hızlı sürmek, diye açıklıyor. Ona göre radarların yanında yer aldı ve Trutnovsk'ta teslim oldu. Yerel polis karakolu çalışanları tarafından ihlaller yapılacak, akşam radardan elde edilen gelir Trutnov bütçesine gidecek.
Yazılım aldık ve gündemden sorumlu olacak departmanı yeniden yapılandırdık. Şu ana kadar yeni sipariş alamadık, ayın dersinin ardından bunu nasıl yapacağız dedi belediye başkanı.
Radarları trafiği sakinleştirmek için meşru bir araç olarak görüyorum. Başından beri radarları şehrin kasasına gelir kaynağı olarak sokmayacağımızı söylüyorduk ama güvenlikten endişe duyuyoruz. Hız sınırını değiştirmek, sürücünün 50 km/saatlik normal hız sınırını aşmasını sağlamanın en iyi yoludur. Bunu Choustnkov Hraditi'de veya Kocby'de görüyoruz, hepimiz patikada araba kullanıyoruz, normal gidiyor ve duygu günü Michal Rosa tarafından seçilmiyor, örneğin birkaç yıldır hız sınırının kullanıldığı Krlovdvorsk'taki bir köy. .
Gemos şirketi kadınlar yarışmasını 16 milyon kron kazandı. İki radar SD tarafından finanse edilecek ve Trutnov yılda on bir milyon kron ödeyecek. Şirket şubat ve ağustos aylarında radarlar kuruyor. Teknisyenler, doğu Krkono Dağları'na giden ana yol üzerindeki Mladch Bukch'taki kameraları değiştiren ilk kişiler oldu ve ardından Hertvkovice ve Star Rokytnk geldi. Bukch ve Hertvkovicch'te 18. yüzyılın adı değiştirildi. Trutnov'un konukları diğerlerinin yayınlanacağı kesin tarihi Facebook profillerinden bana bildirecekler.
Trutnov'dan Polonya sınırına kadar uzanan D11 yolunun inşaatına ilk olarak Aralık ayı ortasında başlandı. İlgili şirket Budimex, antitekel otoritesinin kararlarına dayanarak SD tarafından ihraç edilmiş ve daha sonra itirazlar reddedilmiştir. İhalenin yeni sahibi MI Roads, Doprastav, Metrostav TBR, Subterra ve Duna Aszfalt şirketlerinden oluşan bir grup. SD'ye göre 21 kilometrelik bölümün inşaatı bu sonbahara kadar başlamayacak. Orijinal planlara göre 2027 yılında tamamlanması gerekiyordu.