10 yaşındaki en küçük çocuk 20 milyon kronluk ücret karşılığında serbest bırakıldı. Çek mağaracılık topluluğu Albeice tarafından alınan sübvansiyonun ödeme maliyetinin bir kısmı. Kovrna'da turist trafiği 2004 yılında başladı.
Tola Prokop köyü, 1837 ile 1844 yılları arasında madenciler tarafından inşa edilmiş olup, bir drenaj madeni ve kırılmış malzeme ve cevher için bir çıkış noktası olarak hizmet vermiştir. 1952'de jeologlar onu restore etti, araştırmanın bitiminden sonra çanta güvenlik nedeniyle kapatıldı.
Ancak camdan oyulmuş mağaralar da dahil olmak üzere mağaraların yüz metre yüksekliğe tırmanması gerekiyordu. Tonlarca sobayı kaldırdılar ve iki metre yüksekliğindeki koridoru çelik kirişlerle emniyete aldılar. İşin çoğu aletler ve basınçlı hava ile gerçekleştirildi.
Elli yıl önce turistlere açılan Mezipatre'yi Prokop paslanmaz çelik borular birbirine bağlıyordu.
Sonuç olarak gezi rotası yaklaşık 600 metreye kadar uzatıldı ve 75 metre derinliğe, Albeick'teki Radko Tsler mağaralarına kadar uzanıyor. Madenin en yeni bölümünde ziyaretçiler 1950'lerden kalma orijinal rayları, anahtarları ve el arabalarını görebilirler. Jeolojik açıdan dikkat çekicidir.
Mağaracılık derneği başkanı, mağaranın bir metresinde on çeşit kayanın görülebildiğini ve bunun benzersiz olduğunu belirtti.
Bu arada iki havacı da Kovrna'ya aynı yerden girip çıktılar, köyün açılması sayesinde Maden Madeninin dibine açılan yeni bir girişten tekrar yeraltına indiler.
Yirmi yıldır açıldı
En eski yüz uzun çukura giden ilk tur güzergahı olan Gustav ve Heinrich çukurlarının üst çukurları olan Barbora tüneli 2004 yılında açılmıştır. Büyük çukurların yanı sıra su ile oyulmuş çukurlar, kaya kenarları ve bıçkıhaneler bulunmaktadır. ve cevher kalıntıları.
Snká'da madencilik faaliyetinin ilk sözü 16. yüzyılın başlarına kadar uzansa da, 19. yüzyılda zirveye ulaştı. O dönemde Dln şirketi, Pec pod Snkou'daki izabe tesislerinden bakır ve arsenik cevherlerini Avrupa gümrüklerine ihraç ediyordu. 1876'da öldü.
2011 yılında Albeick şirketi, geçen yüzyılın 50'li yıllarında komünist araştırmacıların bakır, bakır ve tungsten cevheri aradıkları paslanmaz çelik boru sistemi boyunca Mezipatra'ya giden ikinci bir tur rotası açtı. Silah endüstrisine yönelik bu stratejik hammaddeler hiçbir zaman çıkarılmadı çünkü çok maliyetli olurdu.
Turistler en son 2017 yılında 50 metre derinlikteki Mezipatra'ya inmiş, ardından Kovrna halka kapatılmış ve mağaralar çöken Prokop tünelinden aşağıya inmeye başlamıştı.
2011 ve 2012 yıllarında proje dokümantasyonunu hazırladılar ve bir yıl sonra da inşaat ruhsatı aldılar. Sübvansiyonu birkaç denemeyle kazandılar. Çalışmanın kendisi 2019 sonbaharında başladı, mağarabilimciler için iyi bir yılda deneme çalışmalarına başladılar. Toly köyünden inmek, uzun hattın tamamının korunması açısından temel önem taşıyor.
Jeskysk antrenörü
Alt kat sular altında kaldı ve tahliye edilecek yeri olmayan çamurla tıkandı. Tavana kadar çıkması durumunda bodrumdaki hava sirkülasyonu duracaktır.
Uzman, alt duvarı açmasaydık nöbet tutamayacağımızı ve çamur kütlesi nedeniyle duvarın sonunda yok olacağını belirtiyor. Alt katların drenajı hendek ve boru sistemi ile sağlanmaktadır. Orada, Radek Tsler'in çevresindeki bir mağarabilimci, 1980'lerin sonlarında Snka yeraltını keşfetmeye başladı.
O günlerde turist trafiğini karşılayamıyorduk. Unutmayın, mağarayı araştırıp eğitmek istiyorduk.
Gezi turunun şekli yavaş yavaş netleşti. İlk rota belliydi, gittiğimiz gibi Mezipatra'ya kadar olan uzantı büyük ölçüde tamamlanmıştı, Prokop köyüne inme durumunda tünelden başka seçenek kalmamıştı. Bunun şubeleri olan bir tola olduğunu ve başka hiçbir yerde işe yaramadığını ekleyin.
1950'lerde maden arayıcıları Snky masifinde yedi kilometrelik tüneller kazdılar, böylece teorik olarak turist rotası gelecekte daha da genişletilebilir.
Kovrna dışında, Bohumr yolunun girişine inen tek uzun yol, 19. yüzyıldan beri bakır cevherinin çıkarıldığı Trutnovsk'taki Jvka'dadır. 1.000 metrelik gezi rotası 2015 yılında açıldı.
Tola Prokop köyü, 1837 ile 1844 yılları arasında madenciler tarafından inşa edilmiş olup, bir drenaj madeni ve kırılmış malzeme ve cevher için bir çıkış noktası olarak hizmet vermiştir. 1952'de jeologlar onu restore etti, araştırmanın bitiminden sonra çanta güvenlik nedeniyle kapatıldı.
Ancak camdan oyulmuş mağaralar da dahil olmak üzere mağaraların yüz metre yüksekliğe tırmanması gerekiyordu. Tonlarca sobayı kaldırdılar ve iki metre yüksekliğindeki koridoru çelik kirişlerle emniyete aldılar. İşin çoğu aletler ve basınçlı hava ile gerçekleştirildi.
Elli yıl önce turistlere açılan Mezipatre'yi Prokop paslanmaz çelik borular birbirine bağlıyordu.
Sonuç olarak gezi rotası yaklaşık 600 metreye kadar uzatıldı ve 75 metre derinliğe, Albeick'teki Radko Tsler mağaralarına kadar uzanıyor. Madenin en yeni bölümünde ziyaretçiler 1950'lerden kalma orijinal rayları, anahtarları ve el arabalarını görebilirler. Jeolojik açıdan dikkat çekicidir.
Mağaracılık derneği başkanı, mağaranın bir metresinde on çeşit kayanın görülebildiğini ve bunun benzersiz olduğunu belirtti.
Bu arada iki havacı da Kovrna'ya aynı yerden girip çıktılar, köyün açılması sayesinde Maden Madeninin dibine açılan yeni bir girişten tekrar yeraltına indiler.
Yirmi yıldır açıldı
En eski yüz uzun çukura giden ilk tur güzergahı olan Gustav ve Heinrich çukurlarının üst çukurları olan Barbora tüneli 2004 yılında açılmıştır. Büyük çukurların yanı sıra su ile oyulmuş çukurlar, kaya kenarları ve bıçkıhaneler bulunmaktadır. ve cevher kalıntıları.
Dl Kovrn tekrar açıldı Kovrna yedi yıllık bir aradan sonra bu hafta açıldı. Tur için gelenler bir dakika ile sipariş edilmelidir iki hafta öncedenmadene gidebilirler on iki yaş grubu. Yarısına kadar turist trafiği, poalara asılacak. Turlara talep yüksek, örneğin ağustos ayında her hafta sonu tamamen doluyuz, unutmayın jeolog Radko Tsler. Güzergah aydınlatılmıyor, ziyaretçilere girişte LED lambalı kasklar veriliyor. Web sitesindeki şeyler: www.speleoalberice.cz. |
Snká'da madencilik faaliyetinin ilk sözü 16. yüzyılın başlarına kadar uzansa da, 19. yüzyılda zirveye ulaştı. O dönemde Dln şirketi, Pec pod Snkou'daki izabe tesislerinden bakır ve arsenik cevherlerini Avrupa gümrüklerine ihraç ediyordu. 1876'da öldü.
2011 yılında Albeick şirketi, geçen yüzyılın 50'li yıllarında komünist araştırmacıların bakır, bakır ve tungsten cevheri aradıkları paslanmaz çelik boru sistemi boyunca Mezipatra'ya giden ikinci bir tur rotası açtı. Silah endüstrisine yönelik bu stratejik hammaddeler hiçbir zaman çıkarılmadı çünkü çok maliyetli olurdu.
Turistler en son 2017 yılında 50 metre derinlikteki Mezipatra'ya inmiş, ardından Kovrna halka kapatılmış ve mağaralar çöken Prokop tünelinden aşağıya inmeye başlamıştı.
2011 ve 2012 yıllarında proje dokümantasyonunu hazırladılar ve bir yıl sonra da inşaat ruhsatı aldılar. Sübvansiyonu birkaç denemeyle kazandılar. Çalışmanın kendisi 2019 sonbaharında başladı, mağarabilimciler için iyi bir yılda deneme çalışmalarına başladılar. Toly köyünden inmek, uzun hattın tamamının korunması açısından temel önem taşıyor.
Jeskysk antrenörü
Alt kat sular altında kaldı ve tahliye edilecek yeri olmayan çamurla tıkandı. Tavana kadar çıkması durumunda bodrumdaki hava sirkülasyonu duracaktır.
Uzman, alt duvarı açmasaydık nöbet tutamayacağımızı ve çamur kütlesi nedeniyle duvarın sonunda yok olacağını belirtiyor. Alt katların drenajı hendek ve boru sistemi ile sağlanmaktadır. Orada, Radek Tsler'in çevresindeki bir mağarabilimci, 1980'lerin sonlarında Snka yeraltını keşfetmeye başladı.
O günlerde turist trafiğini karşılayamıyorduk. Unutmayın, mağarayı araştırıp eğitmek istiyorduk.
Gezi turunun şekli yavaş yavaş netleşti. İlk rota belliydi, gittiğimiz gibi Mezipatra'ya kadar olan uzantı büyük ölçüde tamamlanmıştı, Prokop köyüne inme durumunda tünelden başka seçenek kalmamıştı. Bunun şubeleri olan bir tola olduğunu ve başka hiçbir yerde işe yaramadığını ekleyin.
1950'lerde maden arayıcıları Snky masifinde yedi kilometrelik tüneller kazdılar, böylece teorik olarak turist rotası gelecekte daha da genişletilebilir.
Kovrna dışında, Bohumr yolunun girişine inen tek uzun yol, 19. yüzyıldan beri bakır cevherinin çıkarıldığı Trutnovsk'taki Jvka'dadır. 1.000 metrelik gezi rotası 2015 yılında açıldı.