Sabah bir Ponl on, özellikle de Kasım Paka'nın sabah Pike M merkezi, Vrchlabi ve Jink'ten gelen otomobilin tahrip olmasıyla güçlendirildiği Krkonosk Caddesi'ndeki Kruhovho dükkanındaki ana yola zarar veriyor. İlk bakışta, kaç kişi değil.
Gidebilirsin. En büyük otomobiller Mondl Rno'da saat yedi civarında, yapmaya başladığında. Ptek'te bir dağdır, ancak ANCI PEJT YOLU yok. Benzer şekilde, Pazar günü Lyai dağlardan döner. Araba sütununa ve Vidochov'a kadar ne kadar dayanacak, imlauf gösteriyor.
Şehirde Imlauf kırk yıldır. Gün trafiğini o zaman NJ ile karşılaştırmak gitmiyor: Geçen yıl bir üzüm. Eğer bir esinti olsaydı, ama işte böyle.
MSTN Kasım Paka U'nun merkezinde taşınırdı. Krkonoskou Caddesi'ne bağlanan Legi Caddesi'ndeki Hana Brtov, DM. Pate Ije'de, Pzem'de bir gazete ait çalışır. Lonice'in pencerelerinde yola giden yolda, ama mümkün değildi.
Buna alıştık, binek otomobillerden USP. Ama elbette tme, k.
Kötülük Bypass fosiller hakkında içecek, endişelenmeyecek: burada geçen gün durmuyor, sadece MST. Bunu tezahür ettireceğini düşünmüyorum. Buna ek olarak, fosillerin mağazaya gitmemesi bazen güçlüdür, çünkü yola işeyemezler.
Girişimci, M STT Bölge Yolu III'ün açılmasından sonra STTN Yolu'nda olsaydı düşecekti. Tdy, park etme. Alışveriş odasının karşısındaki bir Sublore şeridinde, günün N Park Calm PL'ye göre STN ve arabaların işaretlerinin işareti.
Bak, mağazada kimse yok, ama oradaki arabalar aşağıdan yukarıya doğru duruyor. Dükkana gitmek istediğinde park etmemelidir. Burada bir kök olsaydı ve arabalar sadece sınırlı bir süre durabilseydi, yararlı olurdu, Mn Hana Brtov.
Kuşta ve Pazar günü sütunlar
İstatistiklere göre, 15 ve 18 bin araç Kas Paka'dan geçecek. PTEK ve Pazar günleri kış mevsiminde ve 25 bin. Bakalım, bypass'tan sonra otomobil şairinin Piblin Pt Tisc Denn'i bırakmak için ML'nin merkezinden geçeceğini görelim. Esas olarak Pteek ve Pazar günü, neredeyse tüm gün sütunlar olduğunda, UVD Belediye Başkanı Nova Paka Pavel Bouchner (Stan).
Tam baypastan sonra, Chodku'nun inşası ile ter belediye başkanına göre şehir, Prask Caddesi'ndeki Chodku'nun yeniden yapılandırılmasıyla ve böylece Pechodho ile birlikte Çevre buzu.
Reklam Yol III olursa. TDS, belediye başkanını ekliyor, polisin izin vermek istemediği Prask Caddesi'ndeki yayalar için pechody alabiliriz.
Kumburk'un Vidochov'a yolculuğundan 8,5 kilometrelik bir bypass'ın inşası ilerledi.
Loskova yılında, köprünün zemini ve burun yapısını tamamladılar, bu yüzden Tikov'da 400 metre olmayan büyük VC'nin rotasında olacak. Z Setvajc Yolu I/16'da Vidochov'daki yeni daire kavşağına bağlı.
Toplam köpek Tyi Kilometre'de 22 olacak olan beton msy köprüsü ve zakdjdj burjuva duvarlarının kaba. Yollar ve DLNICE (SD) bildirdiğine göre, FZI yüksek alanında boşaltılacak partiler var ve ilk yol katmanları ele geçirildi.
Emerge sonunda doldurma doldurun
Tikovsk Caddesi ZBV'de büyük Oprná Z'yi tamamlamak için. SD'ye göre, bypass ortaya çıkıyor. Kontrol Günü'nde Nora'nın kontrolündeydik, termna'nın kaymasının tehdit etmediği. Belediye Başkanı Pavel Bouchner'ı teyit ediyor.
Nov Paka EKJ sakinleri on yıllık bypass. Bypass'ın Armda'nın kolunu ön taraftaki kolay parmaklara koymak istediği bir tür dünya kurtları olarak kabul edildi. 1970'lerde, rota sabitlendi, 1996'dan beri zeminde bir bypass oldu. Bypass Conden 2004 yılında uygulandı. Kapsül tarafından yönlendirildiği için, Vbrovm'in arazisi ve saptırılması kaldırıldı. Bina, 2021'in başlarında ilk güce izin verdi.
Mnost'un çemberi ve Zenm profili ile ana yol esas olarak kamyon taşıma boyutu için değil. Sorunlar sınırlı ve sınırlıdır, Ken, Komensko sokakları ve alt geçit elezn'in pistinde iki sokak ile.
Stava Zana ve NCH'nin etrafında
Bölgede, Novopack tek kişi olmayacak. Birkaç tane vardı. 2023'te SD, Rychnov bölgesindeki Doudleb Nad Orlice'in bypass'ını, Loskho'dan 700 milyon taç TM için 6,5 kilometre uzunluğunda bir jarome'dan tamamladı.
Bezno'da, iki tünel ve iki estaks ile milyarlarca değil, Nasto'nun aynı uzun bypass'ın inşası. Loskho Lta Stavai'den Peloko Yolu II. 450 milyon krondan sonra Nájsk Hard blove Velký'ya Tdy.
Gidebilirsin. En büyük otomobiller Mondl Rno'da saat yedi civarında, yapmaya başladığında. Ptek'te bir dağdır, ancak ANCI PEJT YOLU yok. Benzer şekilde, Pazar günü Lyai dağlardan döner. Araba sütununa ve Vidochov'a kadar ne kadar dayanacak, imlauf gösteriyor.
Şehirde Imlauf kırk yıldır. Gün trafiğini o zaman NJ ile karşılaştırmak gitmiyor: Geçen yıl bir üzüm. Eğer bir esinti olsaydı, ama işte böyle.
MSTN Kasım Paka U'nun merkezinde taşınırdı. Krkonoskou Caddesi'ne bağlanan Legi Caddesi'ndeki Hana Brtov, DM. Pate Ije'de, Pzem'de bir gazete ait çalışır. Lonice'in pencerelerinde yola giden yolda, ama mümkün değildi.
Buna alıştık, binek otomobillerden USP. Ama elbette tme, k.
Kötülük Bypass fosiller hakkında içecek, endişelenmeyecek: burada geçen gün durmuyor, sadece MST. Bunu tezahür ettireceğini düşünmüyorum. Buna ek olarak, fosillerin mağazaya gitmemesi bazen güçlüdür, çünkü yola işeyemezler.
Girişimci, M STT Bölge Yolu III'ün açılmasından sonra STTN Yolu'nda olsaydı düşecekti. Tdy, park etme. Alışveriş odasının karşısındaki bir Sublore şeridinde, günün N Park Calm PL'ye göre STN ve arabaların işaretlerinin işareti.
Bak, mağazada kimse yok, ama oradaki arabalar aşağıdan yukarıya doğru duruyor. Dükkana gitmek istediğinde park etmemelidir. Burada bir kök olsaydı ve arabalar sadece sınırlı bir süre durabilseydi, yararlı olurdu, Mn Hana Brtov.
Kuşta ve Pazar günü sütunlar
İstatistiklere göre, 15 ve 18 bin araç Kas Paka'dan geçecek. PTEK ve Pazar günleri kış mevsiminde ve 25 bin. Bakalım, bypass'tan sonra otomobil şairinin Piblin Pt Tisc Denn'i bırakmak için ML'nin merkezinden geçeceğini görelim. Esas olarak Pteek ve Pazar günü, neredeyse tüm gün sütunlar olduğunda, UVD Belediye Başkanı Nova Paka Pavel Bouchner (Stan).
Bypass nov pacha Başında zaala'nın binası 2022Açık 8,5 kilometre Uzun rota 145 bina binası 16 Köprü Ve iki daire. Bypass'ın kuyudaki Hbitova, Pes Hemanice, Tikov ve Vrchovina çevresinde devam edeceği Kumburkm yolculuğunda NJ'ye gidecek. Uzun vadeli köprü Tikov'da 423 metre uzunluğunda Estakda Dog Dol. Bypass'da Nov Paka'ya Tyi inişleri olacak. Isırıklar Tyi kilometre gürültü bariyerleri. SD bypass geride ekildi 1,3 milyar kronfiyat 300 milyon değildi. EST firmaları ihaleye paketlendi, Porr girildi. |
Tam baypastan sonra, Chodku'nun inşası ile ter belediye başkanına göre şehir, Prask Caddesi'ndeki Chodku'nun yeniden yapılandırılmasıyla ve böylece Pechodho ile birlikte Çevre buzu.
Reklam Yol III olursa. TDS, belediye başkanını ekliyor, polisin izin vermek istemediği Prask Caddesi'ndeki yayalar için pechody alabiliriz.
Kumburk'un Vidochov'a yolculuğundan 8,5 kilometrelik bir bypass'ın inşası ilerledi.
Loskova yılında, köprünün zemini ve burun yapısını tamamladılar, bu yüzden Tikov'da 400 metre olmayan büyük VC'nin rotasında olacak. Z Setvajc Yolu I/16'da Vidochov'daki yeni daire kavşağına bağlı.
Toplam köpek Tyi Kilometre'de 22 olacak olan beton msy köprüsü ve zakdjdj burjuva duvarlarının kaba. Yollar ve DLNICE (SD) bildirdiğine göre, FZI yüksek alanında boşaltılacak partiler var ve ilk yol katmanları ele geçirildi.
Emerge sonunda doldurma doldurun
Tikovsk Caddesi ZBV'de büyük Oprná Z'yi tamamlamak için. SD'ye göre, bypass ortaya çıkıyor. Kontrol Günü'nde Nora'nın kontrolündeydik, termna'nın kaymasının tehdit etmediği. Belediye Başkanı Pavel Bouchner'ı teyit ediyor.
Nov Paka EKJ sakinleri on yıllık bypass. Bypass'ın Armda'nın kolunu ön taraftaki kolay parmaklara koymak istediği bir tür dünya kurtları olarak kabul edildi. 1970'lerde, rota sabitlendi, 1996'dan beri zeminde bir bypass oldu. Bypass Conden 2004 yılında uygulandı. Kapsül tarafından yönlendirildiği için, Vbrovm'in arazisi ve saptırılması kaldırıldı. Bina, 2021'in başlarında ilk güce izin verdi.
Mnost'un çemberi ve Zenm profili ile ana yol esas olarak kamyon taşıma boyutu için değil. Sorunlar sınırlı ve sınırlıdır, Ken, Komensko sokakları ve alt geçit elezn'in pistinde iki sokak ile.
Stava Zana ve NCH'nin etrafında
Bölgede, Novopack tek kişi olmayacak. Birkaç tane vardı. 2023'te SD, Rychnov bölgesindeki Doudleb Nad Orlice'in bypass'ını, Loskho'dan 700 milyon taç TM için 6,5 kilometre uzunluğunda bir jarome'dan tamamladı.
Bezno'da, iki tünel ve iki estaks ile milyarlarca değil, Nasto'nun aynı uzun bypass'ın inşası. Loskho Lta Stavai'den Peloko Yolu II. 450 milyon krondan sonra Nájsk Hard blove Velký'ya Tdy.