Nagasanti: Araba satıcısı eski model tedarik ettiği için ₹ 16 Lakh para cezasına çarptırıldı | Hubballi Haberleri

IstAh

Member


DHARWAD: Bölge Tüketici Şikayetlerini Giderme Forumu devreye girdi Nagaşanti KIA Hubballi satıcısı, kötü hizmet için bir müşteriye 15,95,110 Rs ödeyecek.
Dharwad, JSS College’da öğretim görevlisi olan Nagaraj Patil bir tane ayırtmıştı. kia 28 Mayıs 2020’de FaceLift+ Muffer Bumper ile Seltoz HTK+G Smart Stream 1.5 litrelik araç. Aracın 2 Haziran 2020’de piyasaya çıkması planlandı. eski bir modeldi Nagaraj bir ay sonra kendisine satılan arabanın ayırttığı araba olmadığını öğrendi.
Yerine birini bulmak için birkaç kez bayiye başvurdu, ancak genel müdür Nagasanti KIA’nın aracı değiştirmeyi reddettiği bildirildi. Bunun yerine müşteriye, halihazırda teslim edilen aracın yeni modelde bulunan özelliklerle donatılacağını söylemişti.
Bundan sonra Patil, Bölge Tüketici Şikayetlerini Giderme Forumu’na taşındı.
Nagasanti KIA bayisi, şikayetçinin yalan söylediğini ve şirketin kendisine ayırttığı arabayı verdiğini iddia ederek şikayete itiraz etmişti.
Forum Başkanı Ishappa Bhute ve üyeler, her iki tarafın iddialarını dinleyerek ve sunulan belgeleri inceleyerek VI Bolişetti ve PC Hiremath, Nagasanti KIA’nın şikayetçi tarafından rezerve edilen aracı teslim etmediği sonucuna varmıştır.
Bunun hizmetin sona ermesi ve tüketiciyi koruma yasasının ihlali anlamına geldiğini söylediler.
“Her işte güven en önemli şeydir ama bu olayda Nagasanti KIA bayileri eski model bir araç teslim ederek güveni kırmış ve müşteriyi kandırmışlardır. Müşteriler pahalı ürünler satın alıyorsa, teslim edilen ürünün kalitesine de dikkat etmelidirler.” teslim etmek.
Nagasanti siparişi yerine getiremezse, Nagasanti müşteriye 2 Temmuz 2020’den itibaren %8 faizle 14,85 lakh Rs iade etmek ve müşteriye verdiği rahatsızlıktan dolayı 1 lakh Rs tazminat ödemek zorunda kalacak. Forum, satıcıya karardan sonraki bir ay içinde harcamalar için 10.000 Rupi daha ödemesini emretti.