Orijinal SD, 20 Temmuz'a kadar onarımları yerine getirdi, inşaat, belediye binaları ve şehir ve torbanın merkezi rafı arasındaki sertleşmeden biri, programın programı geldi.
PTEK'de 19: 30'dan itibaren RNO Zane kızartma yüzeyi ve onarılan bölümde sarkaç Zen operasyonu tanıtılacaktır. İlk aşamada, SMRU'daki yolun yarısı Polonya'dan merkeze olacak, konuşulan belediye binası Nina Adlof tarafından konuşuldu.
11:00 ve 12:00 arasında, OTO'nun ölümü, ancak yolun yarısı merkezden sınıra ölüm olacak. Yeni yüzey soğur soğur, PTEK öğleden sonra geri yüklenecek.
Son düzeltmeler bazı değişiklikleri kovalayabilecek. Red Kostelec ve Hronov'un sadece Raisova Caddesi ve Prakou'ya olan kokusunda dinlenecek. Plhov ve kırmızı kiliseden Hranice veya Polonya yakınlarındaki beslenmeye gidenler, ML, Itlia ve Kladská Caddesi yakınlarındaki Kiovatku tarafından itilecekti.
Gün boyunca binanın atölyesinin işleyişi, STTN ve Şehir Rafı bu tür sütunlar yapmayacaktır. Polis, Vysokov yakınlarındaki kamyonun girişini düzenleyecek.
Polis Pilov, Idie'yi güçlü trafik kurallarına uymaya ve düşünceli olmaya çağırdı. Mümkünse, bu bölümden tamamen kaçının PTEK.
Eleznino Pejez'e dönüş olduğu Blovesk Caddesi'nde TK Seku ile tamir edin. Çatlaklar var ve pistler 370 metre gidiyor.
Haritalar © Shocart ve OpenstreetMap yazarı tarafından sağlanır. Shocart, turist ve bisiklet haritaları ve atlas yayıncının bir geleneğidir. Daha www.shocart.cz
Gecenin ortasında, Prag Kiovatka, alışveriş merkezindeki Kiovatka ile doludur ve merkezde ve sırayla Metuj'ın üzerindeki yeni intikama dönüşür. Balo Barto'nun Eskoskalick Caddesi'ndeki tekstil yakınlarındaki Kiovatka'daki inşaatın yapımı hariç.
Bugün nastice'den sonra operasyon oldukça başarılı oldu, Hradec Krlov'dan NJET girişindeki inşaat çalışması. Npor, Edoku'daki Kiovatky'yi onarmak için kandırıldı. Kalede ve Pteek'te, Polonya'daki kamyonlar, sadece konuşmanın nasıl olduğunu görün, Nina Adulf ve tetikte olmak için teslim.
Esas olarak Mondl ve Ter Njet Zail'de çöküşün taşınması, sütunlar Polonya'ya yaklaşık on kilometre kazandı. İki kilometrelik yolculuk St MSTA, IDIM'i ve yaklaşık bir saat sürdü. Socilch STCHS'de tartışmalar, onarımların bırakılacağını ve baypas olduğunu şiddetle durdurdu. Belediye Binası ADU'ya yol yüzeyinin kalitesine karşı çıktı ve bu nedenle onarımı tartıştı.
PTEK'de 19: 30'dan itibaren RNO Zane kızartma yüzeyi ve onarılan bölümde sarkaç Zen operasyonu tanıtılacaktır. İlk aşamada, SMRU'daki yolun yarısı Polonya'dan merkeze olacak, konuşulan belediye binası Nina Adlof tarafından konuşuldu.
11:00 ve 12:00 arasında, OTO'nun ölümü, ancak yolun yarısı merkezden sınıra ölüm olacak. Yeni yüzey soğur soğur, PTEK öğleden sonra geri yüklenecek.
Son düzeltmeler bazı değişiklikleri kovalayabilecek. Red Kostelec ve Hronov'un sadece Raisova Caddesi ve Prakou'ya olan kokusunda dinlenecek. Plhov ve kırmızı kiliseden Hranice veya Polonya yakınlarındaki beslenmeye gidenler, ML, Itlia ve Kladská Caddesi yakınlarındaki Kiovatku tarafından itilecekti.
Gün boyunca binanın atölyesinin işleyişi, STTN ve Şehir Rafı bu tür sütunlar yapmayacaktır. Polis, Vysokov yakınlarındaki kamyonun girişini düzenleyecek.
Polis Pilov, Idie'yi güçlü trafik kurallarına uymaya ve düşünceli olmaya çağırdı. Mümkünse, bu bölümden tamamen kaçının PTEK.
Eleznino Pejez'e dönüş olduğu Blovesk Caddesi'nde TK Seku ile tamir edin. Çatlaklar var ve pistler 370 metre gidiyor.
Haritalar © Shocart ve OpenstreetMap yazarı tarafından sağlanır. Shocart, turist ve bisiklet haritaları ve atlas yayıncının bir geleneğidir. Daha www.shocart.cz
Gecenin ortasında, Prag Kiovatka, alışveriş merkezindeki Kiovatka ile doludur ve merkezde ve sırayla Metuj'ın üzerindeki yeni intikama dönüşür. Balo Barto'nun Eskoskalick Caddesi'ndeki tekstil yakınlarındaki Kiovatka'daki inşaatın yapımı hariç.
Bugün nastice'den sonra operasyon oldukça başarılı oldu, Hradec Krlov'dan NJET girişindeki inşaat çalışması. Npor, Edoku'daki Kiovatky'yi onarmak için kandırıldı. Kalede ve Pteek'te, Polonya'daki kamyonlar, sadece konuşmanın nasıl olduğunu görün, Nina Adulf ve tetikte olmak için teslim.
Esas olarak Mondl ve Ter Njet Zail'de çöküşün taşınması, sütunlar Polonya'ya yaklaşık on kilometre kazandı. İki kilometrelik yolculuk St MSTA, IDIM'i ve yaklaşık bir saat sürdü. Socilch STCHS'de tartışmalar, onarımların bırakılacağını ve baypas olduğunu şiddetle durdurdu. Belediye Binası ADU'ya yol yüzeyinin kalitesine karşı çıktı ve bu nedenle onarımı tartıştı.