Devlet Hradec'te üçüncü çevre yolunun inşasına güveniyor. Ama şehir yetişiyor

IstAh

Member
Ji Pavlk haftada üç kez Moravskho Pedmst'ten Prag'a gidip geliyor. Kazılmış Mileta kavşağı yakınındaki sütunlar nedeniyle, Hradec otoyolu boyunca uzanan rota yerine, devre Tebe'den geçerek dolambaçlı bölge boyunca Vysok'a gidecek ve sonunda Opatovice'ye gitmeniz gerekecek. Ancak hız göstergesi on kilometre yol kat ettiğini gösterdiğinde otoyola bağlanıyor.


Hradec'in diğer ve doğu caddelerinde yaşayan yüzlerce sakin, Prag ve Olomouc'a giden otoyola giden aynı uygunsuz rotayı seçti. Her ne kadar son birkaç günde kuzey teğetinin karanlığı özellikle şehirde yankı bulsa da, Hradec Krlov aynı zamanda ortak öneme sahip iki ulaşım inşaatı daha için hazırlanıyor: biri bağlantı elemanı, diğeri ise atlama teli.


Finalde her ikisi de fikirler için çok fazla zaman ve sinir anlamına gelecek ve Kuklen, Praskho Pedmst, Tebe, Moravskho Pedmst ve Nový Hradec sakinleri için toplu taşıma da dahil olmak üzere ulaşımda büyük bir kayıp olacak. Yerleşiklerin sonu o kadar da uzakta değil. Yollar ve Yollar Müdürlüğü'nün (SD) bilgi notuna göre üç yıl içinde yeniden bir bağlantı ve köprü inşa edilebilecek, 2031'de açılacak.


Başka bir bağlantı tek başına günde 30.000 aracı yerleşim alanının dışına taşıyor. SD için başka bir konnektör için arazi kararına ilişkin belgeleri hazırlayan AFRY CZ şirketinden Jakub Vyhnlek, Temevr bölgesinde ortaya çıkan geliştirme alanlarının bu nedenle tartışılmaz bir fayda ile bağlantılı olduğunu söyledi.


Dibini yakalamak zorundayız



Hem kaplin hem de jumper, saha tarafından güçlü bir şekilde desteklenecek yapılardır. Kısa bir süre içerisinde arazinin SD alımından önce tüm izin adımları tamamlanıyor. Ve hazır olduğumuzu açıkça beyan etmeliyiz. Bu projeleri nasıl baltalayacağımızı bilmek zorundayız. Hradec Králové'nin baş mimarı Petr Brna, bir dip noktamız var ve onu yakalamamız gerektiğini söylüyor.


22 yıl sonra göreve gelecek ama unutmayın bu yatırımlar şehrin meselesi olduğu sürece bu değil: O milyarları yüzlerce yatırıma dönüştürmeyi başardık ama para orada kalmaz. uzun. Binanın hazırlanacağına ve şehrin bunu istediğine veya başka önceliklerin bulunacağına dair SD sinyalini alacağım. Belediyenin bunları inşa etmesi düşünülemez çünkü bu, tüm yatırımların on beş ila yirmi yıl boyunca durmasına neden olur.


Her ne kadar Hradec gerçekten de SD'ye sinyal gönderse de son birkaç haftadır olumsuz bir koku yaymaya başladılar. Ve Tanrım, hiç şaşırmadım. Ploti sakinleri özellikle kuzey teğetindeki su etabının tamamen inşa edilmesinin, özellikle de KD alanının karşısındaki tarlalardaki devasa otoparkın ve yola paralel uzanan yaklaşık bir kilometrelik yolun inşaatının, yolun alt kısmından başlayarak yapılmasının altını çizdi. KD'deki döner kavşak.


Merhaba Plotit, sağduyu



SD zaten bunu yapmaya karar verdi ve 2027'de inşa etmek istiyor. Buna karşı Zdrav Plotit derneği zaten kuruldu. Temsilcileri argümanlarını temsilciler önünde sundu, hem bağlantılı hem de otoparkı yoğun eleştirilere maruz bıraktı ve sağduyuya başvurdu.


Muhalefete göre teğet düzeltmenin aceleye getirilmemesi gerekirken, belediye başkan yardımcısı ve bölgenin mevcut çöp depolama temsilcisi Adam Zruba'ya (Zmna aa Zelen) göre şehrin keyfi değişiklikler yapmayı göze alamayacağı, çünkü arazi dolgu sigortası süreci kanunla sıkı bir şekilde düzenleniyor: Direnç varsa bunu kabul edip değiştiremeyiz. Başımız büyük belaya girecekti.


Muhalefet temsilcisi Denis Doksansk (ANO) şu cevabı verdi: Bu şikayetleri dikkate almalıyız. Kayıp zaman her zaman orada olan bir şeydir, bu yüzden aceleye getirmek iyi olmaz. Buna dikkat etmeliyiz ve ne kadar tok olduğunuzu, sizi nasıl kurtaracağımı bize bildirmelisiniz. Bugün tehdidin geri döndürülemez olduğunu öğrendik. Geç olabilir ve gidemezsiniz ama gidecek ekskavatör yok.


Jin bağlantı elemanı ve atlama teli



Diğer iki Hradec baypasının inşaatı sessizce onaylandı; kuzey teğetinde olduğu gibi henüz herhangi bir eleştiri duyulmadı.


Başka bir konektör Kukleny'yi Prask Pedmstm'e bağlayarak Temevru ve Prask nehri vb. bölgesine büyük önem veriyor. Blhovka kavşağından Ranova tdu çıkışına kadar 2,8 kilometre olacak ve üzerinde köprü bulunacak. Yaklaşık bir kilometre devam eden köprü, Dekos devre kesici Elbe pekonv'un sorunlarını aşıyor ve Tebi'de Zborovská Caddesi'ne bağlanıyor. Uygulamanın ardından Vysoká nad Labem'deki mevcut yol ve Opatovice üzerinden geçen trafik geçmişte kalacak ve aynı zamanda U Soutoku köprüsüne alternatif bir rota da oluşturulacak.


Baş mimarın departmanına göre, tıpkı son konsey toplantısında KD'ye park etmek ve yerleşim alanına teğetsel olarak bağlanan bu Hradec Krzysztof güzergahının soru işaretleri yaratması ve keskin tartışmalara yol açması anlaşılır bir şey. ancak artık şehrin birleşik konumu her zamankinden daha uygun.


Özellikle son zamanlarda hakikate karşı çok bilgisiz bazı polemiklere maruz kaldınız. Kuzey tanjantına, başka bir bağlantıya, başka bir bağlantıya, iki hatlı demiryollarına yönelmemiz ve iyileştirilmiş ulaşım sistemi projelerine hazırlık aşamasında çok çaba harcamamız gerekiyor. Kentin tekdüze bir şekilde ve buna engel olabilecek en ufak bir adım atılmadan hazırlanması gerekiyor. Ve ilk olarak, o zaman kırılıyor. SD'nin kuzey tanjantı için büyük bir hazırlığı var, başka bir konnektör için belgelerim var ama yanlardan gelen sinyallerin tamamen net olması gerekiyor. Petr Brna, kuzey teğetinin ve diğer konektörün farklı şekilde tasarlanması gerektiği yönündeki polemiklere izin vermememiz gerektiği konusunda uyardı.